SALE TRU ZELDYLAND TEKST


Imam 22 dine kurve me jure 
Od kad su cule chill sine a gde ste pre bile
Ja sam odrastao u bloku pa ne verujem drotu
Diplomirao na betonu nemam ljubavi za drolju
I cudne stvari se desavaju u kraju
Svi koji su me kulirali bi sada da me znaju
Brate cena ljubavi je 500 dinara
Jer jedina iz kraja nije rava marijana :D
Ne nisi pravi reper ako znas sve o svemu 
Jer geto je ne kad se rimuje vec kada si u njemu
Cak se i ribe mrste kad im ide pesma
Koji si kurac u minicu ako tripujes gengsta 
Znas da ljudi vole da se mrste ne ne volim
Da se peglam ali nikad nisam pobegao od tuce
I jebes profit ja radim sta me vozi
Jer ljubav je ne kad te kupe vec kad te neko voli


-REFREN
Moj blok moj blok moj blok
Je bolji od tvog i tvog i tvog 
Jesi li iz bloka znas koga ortak
Dodji da upoznas nas novi beograd x2

Sve je pocelo sa prvom pesmom sada par dina
Posle tru na nastupu uvek ima goste
Decko moj blok je prepoznatljiv po tome
Sto izgleda isto ko svaki drugi blok ovde
Uvek jedni mrze drugi vole ko je stvaran
Brate sve bi bilo lakse da mi je idalje ovde mama
Ja ne verujem tebi ribo jer da sam svakoj
Verovao na slepo ko zna sta bi danas samnom bilo
Ortaci te zajebu ja neverujem sebi 
Zato brate kako tebi ili brate kako njemu 
Brutalan ko marlonovo uvo video sam sve
Sto si ti hteo da vidis ili si samo cuo
I to je tru kurvo on nije lud kurvo
Niti se puno bije bleji pise rime muva ribe
Trenira ispred gajbe ima sipke mentalitet
Onog sto je oko mene its all good bejbe bejbe


-REFREN
moj blok moj blok moj blok
je bolji od tvog i tvog i tvog 
jesi li iz bloka znas koga ortak
dodji da upoznas nas novi beograd x2