ANDJELI I DEMONI TEKST SALE TRU


Najlepsi si andjeo,najruzniji demon
Svojim prelepo ruznim rogovima probadas oreol
Sa nogama u paklu dok rukama pipas nebo
Kod tebe sve je uvek bilo crno ili belo 
Poklanjam ti srce jer se tebi tako htelo
Nema veze sto je mrtvo kod tebe je to svejedno
Uzela si dusu da bi prodala telo 
Masi krilima svetice uvek bices samo teror
Jer andjeo i demon u jednom si vecno
Sta god ti bilo ko rekao ti si prokletsvto
Prokleti prokletima proklinju prokleto
A ti si proklela svakim svojim pokretom
100 grobova si napravila meni 101 pravis 
Sebi posle tebe umro bi i fenix
Tuzno je kad srce pukne brzo kao staklo
Jos tuznije kad vidis raj a dotaknes pakao
I bolece te pogled u ogledalo kad dodje vreme
Dotle voli sebe ono sto boli mene
Bolece i tebe neke ptice umiru 
Dok lete neke price ubiju dok se smejes 
Hteo sam da bude bolje sta je gore
Biti zaljubljen u kurve ii demone ne poklanjaj
Mi suze jer one se nikad ne kaju vec love 
Cudno je kad slike secanja ti prave kovceg
Prelepa si kad me lazes to i jeste problem
Pobedila si bravo cao zdravo samo odem
Proboden i proklet voleo sam te nikad opet
U zadnje vreme volim tvoj bool mrzim osmeh
To nije ljubav sreco to je mrznja i da ti
Oprostim za sve to opet bi za mene bila mrtva 
Jer smo hodali nebom pa smo probali jos jednom
Propali kroz beton nista ne traje vecno
Da si me volela bar malo da ti je stalo
Ne bi me pravila budalom i trazila od mene
Da se kunem mrtvom mamom da te nikad nisam varao
Dok si se klela bratom znamo ko je koga slagao
Ne zovi nikad vise necu ni ja tebe 
Jer sa te trebao kad si otisla kod drugog da te jebe
Its all good bejbe bejbe its all good bejbe bejbe