SALE TRU REAL REP TEKST


Ti si fake delikvent probistvet i tenkre
Beng bigi beng bigi bigi fake reper
Sleng divi sleng vidi vidis da te bemje
Rep ti si rep nisi rizik ni za dete


-REFREN
I to je real rep to je real rep
Cuz shotgun bullets r bad 4 your helt x2

Still ko te jebe real je pravi reper
Chill do forever smeker za zene
I reprezenter 63
Zeldi odeven nikad fensi ko depre 
Hepi ko kreten kad neko ga zajebe
Bejbe de ces tek je 10 
Jebes mercedes kad vec jebem tebe bejbe
I jebes tvoj still i tvoj level
Ja zelim biti legend kao pac do 25
A ti si defekt tebrex nece na mene
A sere bez veze vreme je da krene
On sedne i blene ko tenkre 
I svi vi volite da prozivate preko neta
A preko ceta ubice postaju i deca
Fejk tebra fejk mega cela rep scena
Dobro nije cela ali dovoljan je jedan

-REFREN
I to je real rep to je real rep
Cuz shotgun bullets r bad 4 your helt x2


Picka ti materina glupa ja ne tripujem
Da sam 2pac jesi udaren u vugla 
Pusi kurac kome se ne svidja 
On ne mora da slusa jebali te par
Hiljada viewza u spotu kurva a nijedan drugar
U spotu kola pare,rave,
Sprave brate jebacu ti mater 
Imas 20 kila ali mislis da si gangster 
A ja sam sale srki mi je cale
A saci je burazer ostao sam bez mame
I uvek sve za drugare svako jutro ispred zgrade
Na sprave da treniram i rastem 
Jer u zadnje 2 dine dobio sam 23 kile sine
I nisam vise ni krive kicme
Picke ko picke kad vide misice 
Loze se ko mi na sise


-REFREN
I to je real rep to je real rep
Cuz shotgun bullets r bad 4 your helt x2