SALE TRU LUDILO TEKST


Ja nisam isao precicom do sna to sto
Me ti znas tek sad je nesto drugo kurvo
Ipak primeti se uspon jeste stoji tru al
Ne mozes da kazes da sa truo its all good
In the hood svaki ortak voli da vari vu zato
Stavim nju u 'smu' uz ovo tvoja
Riba pomera dupe ko me prvi put cuje
Pukne kad me puste meni je publika
Najveci uspeh jer me gotive i brane
Kad kurve na netu kazu da sam sranje ipak sale
Ima postovanje kada nesto kaze preko matre(brate) 
Lik iz bare pune debila jer ako si 
Okruzen njima ne znaci da si jedan od krokodila 
Koji se kurac mrstis kad te vozi ritam
Jel vidis kako uticem na tebe kada pricam 
Rodjen za ovo jer nista drugo nije pod kontrolom

-REFREN
Klimaj vuglom mrdaj buljom igraj kukom 
Masi rukom nek je glupo nek si puko nisi dugo
Tek si cuo da je ludo vec si trso ko da je pdo 
Bas je tvrdo kad je srce puno zna se ko je tru kurvo x2

Slusaj kada cujes mene imaj vere u sebe
Jer kazem kako se zajebem a trudim se da docaram
Da bude ko da ispred sebe imas tv
Jbg sto ne mozes da sednes jer kad
Te trip zvekne pozeleces i ti da budes reper
Jer to je taj ril stil kad me vidis
Budi fin bicu chill sine ja sam chill dine 
Laku cu da pratim ipak mislim da sam lider
Jer svakom treba dati da bude bar jednom ispred 
Sam polako samom sebi pravim ime pitam se
Dokle cu da stignem jer sam nesto novo
I droljo znam te dobro odjednom si na ovo ono 
Nedostaje mi ona koja me gleda odozgo
Kroz prozor gledam geto i znam da sam dobro dosao
Raj je za demone moj raj je pun droge
Moj kraj je mislim moj raj je brate ovo ovde

-REFREN

Klimaj vuglom mrdaj buljom igraj kukom 
masi rukom nek je glupo nek si puko nisi dugo
tek si cuo da je ludo vec si trso ko da je pdo 
bas je tvrdo kad je srce puno zna se ko je tru kurvo x2