SALE TRU MOJ SVET TEKST


Rodices mi sina jer sam te jebao bez prezervativa ha ha
Brate ja u glavi imam cudan trip
Ne zelim kurve ipak svuda oko mene uvek bitch(biatch) 
Mlad i lep hvala bogu nisam slep
Ipak smuvam onu koja bi me prodala za ket(ufff)
Da li je problem u meni ne zelim
Da te zenim samo malo osecanja u vezi(molim)
Mozda je bolje da krenem da lomim srca
Mada keva me je ucila da nije svaka kurva
Ipak mene boli kurac ja sam led(led)
Jer kad te vara jedna varace te drugih 5(5)
Ja sam voleo svasta sto nisam trebao
Znam ko je,kada,gde i posle koje price jebao
Obecala je da nece da me boli
Patio sam samo zato sto sam rekao da je volim
A nekad je i moje srce lilo cistu reku
Suze su samo otrov koji se daje lakom plenu
 
Ovo je geto prica bejbe
Da li si geto picka maybe
Jer ja sam samo geto momak bejbe bejbe
Podelicemo geto oblak bejbe bejbe x2
 
Mislim volim i ja tebe ako volis i ti mene
Mi se volimo pa zasto ne bih mogao da te jebem!?
Ribo prevari me sutra cu da nadjem drugu
Ja nikad nisam bacao svoju ljubav i paznju na kurvu(droljo) 
A sve se sazna kada prodje neko vreme
To sto te volim ne moram da trpim sto si kreten
Secam se prvog dana kada smo se sreli
Plus lepo su mi rekli nikad ne veruj zeni
Sta mislis sa kim bre pricas ribo
Od tvog sranja ni pored tebe gole mi se ne bi digo
A mislite da ne vidim sta je to oko mene
Odjednom sve me zele od kad sam postao reper
Bejbe ja nemam nista protiv lepseg pola
Samo se pitam ko je ona??andjeo,demon ili drolja!?
Shvati me ja samo znam da radim moju stvar
Brate ne treba mi ono sto je jebao ceo grad
Tamo gde sam nekad bio tu sam sad
Zena pored mene ko da sam vlado georgiev brat
 
Ovo je geto prica bejbe
Da li si geto picka maybe
Jer ja sam samo geto momak bejbe bejbe
Podelicemo geto oblak bejbe bejbe x2