SALE TRU PETAK TEKST


Brate daj mi moje pare unapred jebem 
Ko lik koji je tek napustio mardelj 
Zadnji put sam povero zeni da sam lep 
Kad sam to cuo od mame koji bre maltert
Nije ti ovo osmi razred jebacu ti mater 
Napusim budale ko prvi paket trave
A da je savrsen svet,jebo bi natasu bekvalac
Lazic aleksandar a ne albanac
Madafaka ortak ja sam pod stresom
Jer skesom stojim ko kurva sa deckom
I ko bi reko da cu jednom biti neko 
Ne ne idem na nebo ako nebo nema geto
Ne furam bre roze sulje ipak 
Moja riba posle mene uvek ide gajbi roze bulje
Dok nam panduri traze licne karte 
Zove me riba samo da mi kaze 


Ima da napravimo ludilo u bloku 
Jer nam je ortak jutros izasao na slobodu
Rolamo u jugu kao da je bmw
Nama treba ljubav ortak jebes svet u jee
I to je tako ili da kazem ovako 
brate ako jebes ribu kako si bre onda makro
Ruke gore ako imas problem 
jer pravi covek uvek radi sta hoce a ne sta moze
Ljubav nikad ne ide uz kurve a rep 
Bez mene je ko slatka riba koja ima ravno dupe
Pusti bol da dise ako nije stao da boli
Neko jednom lepo rekao ljubav je retka ko proliv
Svako ima svoju zelju dok gleda u zvezde 
Svet je lepsi kad se bar malo nasmejes 
Interventna te strelja ko nemac je jevreja
A mene zove riba samo da bi rekla