SALE TRU FT. ARAFAT PRAVI ZVUK TEKST


Svasta pricaju o saletu al nikad sa truom
Ipak ic ol gud kurvo kurvo
Duvam i pijem,volim da se bijem
Ortak samo kad u pitanju sise moje ribe
Da li sam plakao kad je bilo tesko nisi
Ja uvek pisem ono sto zivim pa pisi
Blok blok gospodin blok rekla 
Mi je mama dala sam ti zivot ne plasi me grob
Zao mi je sto nmg da budem bolji 
Odavno nisam rekao caletu koliko ga volim
Cuo sam moju pesmu na radiju brate
Keva je iz hrvatske pa kako da mrzim hrvate 
A moj cale se cimao u rat za ovu zemlju
Zato ne dam da mi klosari sa klupe nesto seru
Jer ja cu uvek biti tru i kada ne budem bio tu 
Iz zvucnika ces cuti klik klak bum

Ja sam dobar momak ali ne diraj sta je moje 
Ortak znas da sire se pesme od burme do bloka
Burazeru mi nismo oni koji cave su
Prati pravi zvuk ko sto nas prate raveku x2


Boli me kurac da ti nastupam za dzabe
Trudim da se da radim ono sto volim za pare
Jer niko ne sme da kaze ono sto ja kazem
Svi lazu ajde reci gde si cuo da ja lazem
Plus pun je klub kada pravim nastup kako
To a sam los a kada nastupim dovucem masu
Ona misli da me voli i voli ali kurac
Ako nece od saleta htece od trua 
I tako rolamo krajajajaj 
Tralala lep sam znam rekla mi je mama
Pardon mi se znamo iz tog si kraja stvarno
Pa ja sam stalno tamo i kad muvam klimam glavom
Ja sam g funk era nikakav gangster
Ii reci sto mi je zvuk bas gengsta
I jebes dop madafak punk drot
Reprezent svoj blok still furamo taj real zon

Ja sam dobar momak ali ne diraj sta je moje 
Ortak znas da sire se pesme od burme do bloka
Burazeru mi nismo oni koji cave su 
Prati pravi zvuk ko sto nas prate raveku x2