SALE TRU IC OL GUD BEJBE BEJBE TEKST


Marlon brutal je moj madafakin nigga 
Znas da kidam cim pesmu u prohibicji snimam
Gospodin blok je u kuci kurvo znas
Da ce lik biti hit kad maestro klima vuglom
Da nisam puko za repom ili 2pacom
Moje rame ne bi bilo ulepsano thug lifom
Jos jedan pravi lik iz ove zemlje prve reci
Su mi bile mama kad porastem bicu reper
Ne bi umro zbog partizana il zvezde
Ako zbog neceg umrem bice zbog zene i dece
Jedna ljubav za drugare sa fontane 
Ja radim gengsta rep ali nisam gangster
Kaze da sam sladak objasnio sam nemam para
Na sta je rekla fuck a broke madafaka
Mi smo ceo zivot bacili na gluposti u getu
Za nas je kompliment kad kazu najgori na svetu

-REFREN
Ic Ol Gud BejbE BejbE dok rolamo kroz kraj
Ic Ol Gud BejbE BejbEeeeeeeee
Ic Ol Gud BejbE BejbE dok rolamo kroz krajajajaja x2


Sta god da radim bice dobro hejteri prozivaju
A kada me vide ko da su stali pred bogom 
Cuvam dupe ipak nisam triper
Pazi sta pricas imam fanove koji ne zele da dises
Padam na ljubav ko sto na prolece padaju kise
To mi je prirodno isto ko i da pisem
Nemoj da krenem ja da lomim srca
Znas da mogu da se smejem dok ti lije suza(ha ha)
A u kurac ceo grad mi bre daje ljubav
Hodam ulicom u stilu mene tvoja riba slusa
Vreme je da me boli uvo za tebe
Ili bilo kog drugog jer zna se ko je tru kurvo 
Nikad me nisi video jesi cuo 
Ja sam geto zvezda ortak idalje se vozim busom
Tebi je krivo jer sam poceo da sijam
Za svakog kome smetam ima ih 10 kojima prijam

-REFREN
Ic Ol Gud BejbE BejbE dok rolamo kroz kraj
Ic Ol Gud BejbE BejbEeeeeeeee
Ic Ol Gud BejbE BejbE dok rolamo kroz krajajajaja x2


Kaze ortak da sam reklama za sebe
Moj ego je veci nego sto ces ikad biti hejter
Ovo nije pop ovo je hip hop 
Ipak kada pljujem prskam svetom vodom ko pop
Jer sam iskren kad pisem hvala bogu da sam snimljen
Mama kad porastem bicu reper ne diler
Ako je ulica dom a blok je otac
Svatices odmah zasto sam usvojen ortak
Dobro dosli u moje zlatno doba od kad sam na
Sceni ljudi mi kazu da je trip ko da je pala bomba
Normalno da se loma kurcim
Ipak nisam debil moram jos mnogo toga da ucim
Pravi rep se vraca se kuci digni ruke 
Ako mislis da ce atmosfera tek puci
Ja sam pas ali nisam nicije kuce
Moj glas cini da zvucnici bolje zvuce

-REFREN
Ic Ol Gud BejbE BejbE dok rolamo kroz kraj
Ic Ol Gud BejbE BejbEeeeeeeee
Ic Ol Gud BejbE BejbE dok rolamo kroz krajajajaja x2