SALE TRU BOL TEKST FT SKABO


Ти се питаш шта је бол
Ја се питам шта је срећа
Не постоји веће зло од човека
И сећам се кад смо били мали
Ништа нисмо знали,сада све би дали
Да смо опет такви.
А људи лажу сами себе,ко их јебе
Сваки други лик је кретен,
Свака друга риба легне у кревет са њих 10
У исто време само желим да си поред мене
Да поред тебе чекам боље време,волим жене
Али боли кад дрољи даш све од себе
Па те шутне и одјебе.
Сад је трип бити гангстер
А замисли да умреш к'о Бане
Са 20 брате прогуто га канцер
И отишла ми кева,лик је споменуо
Па сам изломио кретена,
Морам да признам да сам тада био срећан
Тренутак вечан између мене и њега,
Спомени је још једном и поломићу ти ребра
Ово је веће од репа,јебеш аутотуне,
Сви су ту,а никог нема кад ти треба.
Замислите слику савршеног света
И да је све тако кул да имаш репа
Да људи нису курве,и да правда није слепа.

Понекад кева би рекла,ниједан клинац није спреман
За вечан прелаз дечка из детињства у човека,
Али само понекад си човек од самог почетка.
Причам све што сам вид'о мрзим смрт волим живот.

Табла је душа,ту живот пише,црта
Инструкције да грешке не понављаш више пута
Не буди глупан,схвати значај знака
Што после ране остане,кад осуши се краста
Надуван к'о раста,на алхохолу распад
Или стрејт ко лењир,опет исто ти се вата
Треба ти вода,не пенушави шампањац
Око врата крст од злата,не отвара врата раја
На земљи бол,ружан део постојања
Свако своја највећа,а туђа много мања
Не би знао шта је срећа да не устајеш из блата,
Само тињо бих ко свећа,а сада си жива ватра
А киша пљушти,у овоме животу
Садиш семе под крошњу или само трошиш воду.
Ако окрећеш на добро онда и говно
Прехрани цвет,а мржња само зл
Треба ти план,када крећеш да се пењеш
Јер није важан пад,само приземљење
До сада иде добро,али бетон чека доле
Тек у поразу препознаш,ко је овде човек

Понекад кева би рекла,ниједан клинац није спреман
За вечан прелаз дечка из детињства у човека,
Али само понекад си човек од самог почетка.
Причам све што сам вид'о мрзим смрт волим живот.

Сале Тру:
Ја сам изгубљен изнутра,мој тумор је
Моје срце које чека боље сутра
Мој боле је игра лептира кој' пушта крв
Сваког новог јутра.
Мој смех,је смех тог тужног човека
Кој' се сећа свега што је било иза њега
Као птица која пада после првог лета,
Устајем лагано жељан неба,
Понекад желим бити веран циљу,
А понекад га ни немам,ти ме не знаш,
Одрастање је било тешко,све што сам им'о
Он је план за неко боље место,
Погледај ми длан није крвав,
Само видиш месо ја сам мртав
Иако ми је живот тело
Мој демон,моје срце које изједа изнутра
Запитај се какав ти је живот када изветри ти душа
Најбољи тренутак је кад ми лије суза
Сваког пута кад се сетим да је моја мама мртва