SALE TRU FT BRONX OD NOVOG SADA DO BLOKA TEKST


i tvoja keva bi mi rekla da sam rodjen bre da jebem mame 
pre ce meni kurva da plati nego ja njoj da dam pare
jurim dinare ko pas kola
dok rola topa od novog sada do bloka 

dok gledam sa terase tvoj blok sve je
isti kurac ali nesto mi je mnogo lepsi moj blok
to sto je jebem ne znaci bre da je volim 
ipak logicno je da se s ribom lose vraca dobrim
cale mi jednom davno reko koji bre sale tru
a sad se smeska dok cita intervju
vracam pravi rep kuci kurvo koliko ti je ludo
toliko da muvam sta sam vec smuvo 
kaze mi komsija bio si dobar decko
a ja mu kazem ti sada pricas sa dobrim covekom 
da nema repa bio bih jos jedan diler
mama je pustala suze kada ugleda frizider
i pravi covek nikad ne razmislja kurcem
pitam se ko li ce mi se sve smejati kada umrem
nisam ni hteo samo da cujes vec da vidis
toliko sam ispred nekih da im dugujem izvini

i tvoja keva bi mi rekla da sam rodjen bre da jebem mame 
pre ce meni kurva da plati nego ja njoj da dam pare
jurim dinare ko pas kola
dok rola topa od novog sada do bloka 

Dobro vece ja sam Bronx a Sale mi je brat,
on predstavlja blok a ja predstavljam kvart
i uvek napravimo show kada dodje u Novi Sad,
ozenili bi Lesu da je ostao jos koji dan..
021-011 tebraa
drogiras se pijes ko sva normalna deca,
ja volim Bg al' neka nauci ko ne zna,
zna se koji grad ima najbolja dupeta
vecina danju spava a sljaka nocu
jer jedino sto valja je da valjas drogu
pa hvala Bogu, fak da patrolu
navucen sam na rep ko Montana na koku
sta pricaju o meni nikad nisam slus'o
ne verujem samom sebi a kamoli nekom drugom
sve je do principa ili jebes ili primas
svoju mazi tudju gazi, nije zlato sve sto sija


i tvoja keva bi mi rekla da sam rodjen bre da jebem mame 
pre ce meni kurva da plati nego ja njoj da dam pare
jurim dinare ko pas kola
dok rola topa od novog sada do bloka