SALE TRU KURVOVIZIJA TEKST


brate bolje bi ti bilo da te ne vide sa suzom 
ortak odrastao si covek budi musko sta ima brate
mi se igramo na ulici uz pucnje i pandure
svako malo neko umre nema ljubavi za srbe
ko me nije cuo cuce nema vremena za suze
a nekad sam iz zadnje klupe gledao njeno dupe
uf kupio je pistolj i sanja prvi milion
jebes paket njemu je u glavi prodaja na kilo
a kada padne ubistvo niko nikog nije video
jer onaj koji bude pricao ima posla sa ubicom
uuuu a kako je u kraju kod tebe??kod mene
likovi jure pare jer zele mercedes
vreme je da tripiujemo leto a sve cujem
i vidim je beton dok nije ona prosla
s novim deckom plus ortak je jebo 
bar jedno 5 puta dnevno svejedno de si geto 

e to je to kurvo imamo bre vutru
jacu nego dop kurvo e to je blok kurvo
mi ne lupamo ribe po bulji 
mi vezbamo box s buljom e to je blok kurvo
i pre bih umro nego bio drot kurvo
niko ti nije rekao da si kurva kurvo
al zbog tebe bi i kurton furo kurton kurvo
novi beograd je u kuci mi ne blejimo 
na zurci mi zablejimo sa zurkom kurvo 

brate vizije zandara ljubavi smrti i para 
koje imam svakog dana mi ne daju da spavam madafaka
naduvan ko madafaka na ramenu je tet 
crnje paka a na drugom bice mama madafakaz 
u sta bih dao da opet budem onako dobar
ortak svet ce biti bolji valjda ima boga!
dok horda dece mrda buljom na likove s autotunom
svaki put kad bih ih cuo me zaboli uvo(ona mene vise ne volii)
i danas svaki reper tvrdi da je gengsta al pucanje
iz pistolja nema veze sa tim kakva ti je pesma
ribo znam na sta ciljas s tom facom ko boki 13 
telom ko indira buljom iz brazila
ipak znaj da vidis srce posle sminke i mogli 
bi da prolijemo pice za sve andjele ubice 
vratio se tru a nije ni da ga nije bilo dugo
ribe vicu ribama zna me sale tru kurvo

e to je to kurvo imamo bre vutru
jacu nego dop kurvo e to je blok kurvo
mi ne lupamo ribe po bulji 
mi vezbamo box s buljom e to je blok kurvo
i pre bih umro nego bio drot kurvo
niko ti nije rekao da si kurva kurvo
al zbog tebe bi i kurton furo kurton kurvo
novi beograd je u kuci mi ne blejimo 
na zurci mi zablejimo sa zurkom kurvo