SALE TRU - MOJA NOCNA INSPIRACIJA TEKST VIDEO



Ti si bila prva koju ne volim a osecam,
gledam te kao magiju a ja sam tebi prosecan.
Nisam birao ovo,niti si mi bila potrebna,
neuspeh se smeska kad zelim da te oteram.
Pogledaj jos jednom a onda ides pravo,
zatvori sve za sobom i nemoj reci zdravo.
Znam da razumes i znam da nije tesko,
ja ti nisam drug a ne zelim biti decko.
Samo zelim mir i da se vratim mojim snovima,
osecam se kao pauk koga je muva ulovila.
Ipak vreme leti,neka nova opet zove,
volim slatke lazi kad mi kaze da sam voljen.
Smatram da je bolje da me pustis da odletim,
znam te toliko da te poznajem po senci.
Tako da je ovo samo davljenje u prazno,
smatrao sam te srecom a sad te zovem kaznom...
Nismo prosli mnogo,bar ne koliko hocu,
u glavi si mi danju dok mirno spavam nocu.
Ovo nije ljubav,ovo je nesto drugo
pricam s tobom ko sa drugom al se jebem ko sa kurvom.
Imas ti taj osmeh koji me ostavlja bez daha,
ova ulica je duga a ti koracas bez straha.
Ipak ja sam svuda i uvek imam u steku
barem jednu lepu da te baci u senku na sekund.
Ali opet sam na ulici,opet pada kisa,
pljusak cisti prljavo ali dusa mi je cista
Sve ce biti dobro,nadam se i tebi,
hteo sam da probamo ali nekada ne vredi.
Ne zelim da se krijem ipak niti da se otkrivam,
ne zelim ni da gubim ali sigurno ne dobijam. 
Za kraj izvini sto sam rekao da si kazna,
druge me uvek zovu Tru a ti Aleksandar.