SALE TRU - ZA... TEKST


imam nastup veceras sto znaci dobicu pare
sale nije sisa uvek sa sobom vodim drugare
izvini sto moja pesma brise bulju stvojom hejteri
seru ko bivsa kad me vidi s ovom il onom
mnogo me ljudi pljuje a ni ne zna
kaze zobla ortak to je uvek tako kad si zvezda
a mi se samo zezamo uz pravi rep
tebi sam mozda ugh al moja riba misli da sam lep
ja sam samo iskren a ti me mrzi zbog toga
kaze da me jebe ipak videcemo ko ce koga
muvam ribe cim im pridjem bejbe
pravi lovci uvek zele svoj plen da dele
nama treba ljubav ortak i jedinstvo
cale je ponosan na mene znaci ja sam isto
a za ove sto mrze kad neko drugi uspe molim
publiku da digne ruke da ih pozdravimo kurcem

za hejtere sa neta ruke gore za repere 
da ove dine uzmu barem loma vise love
za ribe koje jure snove al ipak nisu drolje 
za druga koji je uvek tu a da ga ne pozoves
za kraj za pakao i za raj za svakog ko
je str8 i za svakog ko je uvek loma haj 
za smrt za zivot za starost i mladost
za sve koji su gladni ako ne cuju realnost 


volim kad me lazu da me vole ponekad
pogled ima vise reci nego usta od drolje
ja sam pravi rep sirov i lep 
cudno je kad iz betona vidis da izraste cvet
mrzim ove likove sto glume toliko mi
se uvlace u bulju da bi bili deo bulje
digni ruke gore jer ako nisi voljen
nisi isti covek kao sto je onaj drugi pored
ja radim ono zbog cega sam i tu
kad me ribe vide kazu evo ide sale tru
a volim zene ko dete sisu svoje keve
ali to ne znaci bebo da volim tebe
ko bi rekao da ce sale jednog dana da eksplodira
ortak svi mi govore ovo je tvoja godina 
i sve je kul kad je tru tu pravom
muskarcu ne treba toka jer mu pogled kaze boom

za hejtere sa neta ruke gore za repere 
da ove dine uzmu barem loma vise love
za ribe koje jure snove al ipak nisu drolje 
za druga koji je uvek tu a da ga ne pozoves
za kraj za pakao i za raj za svakog ko
je str8 i za svakog ko je uvek loma haj 
za smrt za zivot za starost i mladost
za sve koji su gladni ako ne cuju realnost 

ortak meni treba samo malo zar trazim mnogo
ako zelim vezu a necu da bude neka ljadro
brate ovih dana bice bolje jer nazvala me je riba
koja se nikad nije javila kad je zovem 
cujem neki majmun opet samnom ima problem 
u bloku te roknu pre nego neko te nabode
nasa zika vozi kako samo vozi iz bga 
je ovde su cak i ribe playaz 
ortak pravi pare i to radi ispred zgrade 
stanari su musterije jebes brigu za stanare
kazu da je da pun bola ovaj deo grada 
jebes suze glavu gore keep it real madafada
i mene boli kurac sta od mene traze
ja radim to sto volim i kako volim ne zbog slave
kerovi nikad nece moci da nas shvate
nema ljubavi u paklu brate osim za budale

imam flow za sou kad me ljudi cuju 
ouuuu shit fuck a bitch
and bitch fuck a snich eat a dick trip 
nigga jebes diss ja sam vise za neki feat
ako je real lik shit then its on bitch
jer kad djera radi bit bice hit jei jei 
kliknes besplatno dugme replay i tako all day all day all day