SALE TRU U KRAJU TEKST


Sta bi bilo da me opet sutne riba zbog kola i kafica
Mozda bi puko pa bi opet vuko
Ipak treniram puno dugo i ludo 
Vutrom bi se puko opet cim sam se naduvo ufff
Sta je kurvo nisi cuo jebes ujdo 
Mi pricamo sta vidimo al nikad sa pandurom
Bas je cudno kad iz bloka umre mudo
Jos cudnije kad cujes da je ortak nekog druko
Jutro je cudno jutros niko nije puco
Brate cujem jutros nikog nisu nasli mrtvog
Iskreno jednino sranje koje sam cuo
Ortaku jutros skurvom puko kurton 
Moj blok me voli jer se ne lozim moj dzok
Uvek gori moj hop uvek kad udjes u moj blok
Cujes cujem pucnje,vidim kurve
I pandure i znam da sam tad blizu kuce 

-REFREN

Ja zivim thug living i niko nikad
Nece voleti mene ipak iz all good bejbe bejbe
U kraju na west west sidu
Blicaju blicaju felne interventne x2

Ortaci su te nazvali kurvom ja kurve
Nikad nisam voleo ja sam voleo nesto drugo
Sta sad mislis?mislim da laze kada cmizdri
Sada vidis?vidim da nista ne znaci izvini ugh
Ortak mi je jednom rekao jebes i nju 
I svet i sve to pravi pare decko 
Skakuces po bloku za lovu uzmi toku
Pre nego sto te roknu 22 ti u grobu
Odrastao na betonu uzori su nam bili
Stariji likovi debili koji su prodavali drogu
Mama video sam ubistvo rekla mi je cuti sine
I ako te neko nesto pita ti nista nisi video
Jer pravi gangsteri nemaju facebook
Pravi gangsteri imaju dosije
I pravi gangsteri ne idu na youtube
Da ih ljudi vide sa 2 3 gije

-REFREN
Ja zivim thug living i niko nikad
Nece voleti mene ipak iz all good bejbe bejbe
U kraju na west west sidu
Blicaju blicaju felne interventne x2

Interventna nas lera i sledja i spreda
Vremena su jebena nema tela nema dela
Metak u coveka posred cela zbog lera
Ubije te lik na dopu zbog par evra
U bloku te roknu kad pevas u grobu
A nije mu bila 21 sad vristi mu keva
Dolazim iz lenda gengbenga i densa
Gde airmax dizelas i tresa su gengsta
Moja je pesma ne tvoja jer ne znas
Iz bloka sa westa vokal sam geta
Ruke gore pa dole patrole nas smore
A drolje nas vole ko pozer fazone
A slusam repere zvuce mi ko britni
Real rap thug livin zeldi ko dr.igi
Kurvo jebes spot ako u spotu nije buldog
I kurvo jebes rep ako si fejk kurvooo

-REFREN

Ja zivim thug living i niko nikad
Nece voleti mene ipak iz all good bejbe bejbe
U kraju na west west sidu
Blicaju blicaju felne interventne x2