SALE TRU NE LAZI ME TEKST


Odrastanje u kraju imalo je svoje mane 
Ipak ulica je tu za mene od kad nema mame
Moji drugovi su dileri,blejaci i budale 
Skola nikad nije bila jaca strana moje bande
Odrastao u kraju video sam ubistva 
I kradje jer svet je tvoj kada imas pare
Ipak moja keva nije rodila debila
Shvatio sam ovde cak i demon zna da ima krila
Repujem o bloku jer tu zivim osetio
Sam bol samo da bi ljubav mogao da vidim
I nista nikad nece biti kao geto
Ulica je mrak kada pisem vidim svetlo
I sve je kul kada kruziram betonom
Lud sam za dzokom ko pandur za krofnom
Svet je pun lazi necu da budem ko drugi
Vazno je da budem normalan kad ludim

-REFREN
Lazi me,nije vazno da li verujem
Lazi me,samo da mi lepo bude
Lazi me,zvuci sad bolje od istine
Lazi me,kad vec lazes druge ljude x2

Opet treniram nisam dugo jutro ko i svako drugo
Ortak vice sa terase to je tru kurvo
Rolam dupe dok me ne ubiju druge bulje 
Samo od vutre se smirim od oluje
Na ulicama dopa i patrola od kolevke
Do groba niko nije samo los ili dobar
I znam da je svet protiv mene istripovo
Sam da jurim snove jer sam mnogo gledao tv 
A sanjam da bude danas blok bez zandara 
Da mi je cava natasa bekvalac madafaka
Znas da kad sam rastao bio sam srecniji 
Nego ceo kajblo kad bi nasao poster s2pacom 
Da sam vecno mlad da me zna i mars
Ja i tad bi bio ovo sto sam sad droljo 
Jer svet je pun lazi necu da budem ko drugi
Vazno je da ipak pobedim kad gubim
-REFREN
Lazi me,nije vazno da li verujem
Lazi me,samo da mi lepo bude
Lazi me,zvuci sad bolje od istine
Lazi me,kad vec lazes druge ljude x2

Reci da nikada nije kao ja
Reci mi da je sa mnom najbolje
Slazi me ako sam to od tebe trazila
Slazi me kada to me raduje...

Svi lazu oko mene vreme je da budem sam
Jer znam da samo tako cu videti novi dan
Svi lazu oko mene vreme je da budem sam 
Protiv svih mama shvatio sam svet je trip
Svi lazu oko mene a ja necu 
Jer mi smo ceo zivot bacili na gluposti u getu
Svet je pun lazi necu da budem ko drugi
Vazno je da nastavim da sanjam kad se budim

-REFREN
Lazi me,nije vazno da li verujem
Lazi me,samo da mi lepo bude
Lazi me,zvuci sad bolje od istine
Lazi me,kad vec lazes druge ljude x2