SALE TRU JUPI TEKST


mi se igramo na ulici od kad smo deca
svuda oko mene smrt al nigde nema lepseg mesta
moja dama vodi ljubav cak i kad se jebe
a kad je tuca moja dama uleti da grebe
volim moj blok ko koman svoj dop
,ko marlon svoj dzok,ko sto zobla voli svoj spot
mnogi likovi su kurve jer glume
da ne mrze kad uspes a hteli bi da umres
 ja sam u bloku sjednom nogom u grobu
ne veruj drotu ko dete ciki za bombonunu
vodi bavlju u drolju
 jer obicno se produkt te ljubavi nadje u kondomu
 neke devojke me zbune sad me jure ko lude
al biti ljubljen od kurve je ko da ljubis kurce
i nema niceg loseg u tome sto duvam
osim onih par puta kad je bila losa vutra

REFREN:Novi Beograd u kuci odvrni zvucnik
 da bi cela zgrada mogla cuti kako zvuci
 samo se opusti kad kruzim kroz zvucnik 
jer kada me pustis onaj glas u vugli vice jupi!

jos jedan dan u bloku za saleta trua grupa pandura
 mi hapsi druga jer im je pokazao kurac
vcrs bice zurka kad udjemo unutra
sledeceg trenutka nas izbacuju iz kluba
 ortak u teslicu je bila luda kuca al ipak
sale opet ode gajbi suvog kurca
 mi prosipamo pice nikad suze i jednog dana
ce politi plocnik u moje ime kad umrem
vreme je da bacim malo znanja nisi smeker
 ako karas svasta vec ako ti je riba dama
pocelo je vriskom iz stomaka a ja krvav
sve ce biti dobro vazno je da nisam rodjen mrtav
ja moram biti kul sa timom iz bloka
zar nije bolje kad si sa svima u kraju ortaak
kdigni ruke gore direktno u vazduh
i masi njima do trasu ako te boli racku

REFREN:Novi Beograd u kuci odvrni zvucnik 
da bi cela zgrada mogla cuti kako zvuci 
samo se opusti kad kruzim kroz zvucnik 
jer kada me pustis onaj glas u vugli vice jupi!