SALE TRU BEBO TEKST


bebo da li si svesna da je nebo
ljubomorno na tvoja kolena ahahah

koji kurac sam ti dao drugu sansu ni sam ne znam
ovo je fak dat bic pesma
mi smo se ljubili i drzali za ruke vise
te nema pa se ni ne vracam kuci sa suvim kurcem
nas vise nikad nece biti bebo 
bebo znaj da mnogo patim sto te nikad nisam jebo 
bilo mi je lepo bebo cao,zdravo,srecno
jebace te valjda kad tad neki drugi decko
trudis se za nekog das mu i zemlju
i nebo i sve to opet nista nije vredno
i ne pada mi na pamet da trcim za tobom
jer ribe nikako ne zele da budu sa dobrim momkom
lepo ti kazem da kad me neko zajebe 
zajebem ga 10 puta vise nego taj mene
moras da se cimas ko cigan za dinar
opet ipak si suv a riba misli da je to kul

leto je stiglo jos jedan lep dan
sa ribom pa onda vece sa tom istom lom
gistro tvoj cale nije cuo jer je sprat ispod
jutro je je pa palim jer tvoj cale voli
da me davi kad smo sami gajbi sale lep si
mlad si ako mojoj cerci fali dlaka znas da
si mrtav madafaka meni je stalo
mada njoj je malo manje ja se ne ponavljam 
u pesmi nego me uvek prati jedno isto sranje
dajem ljubav a dobijem suv kurac bejbe
vrati mi trud koji sam bacio na tebe
jeste bas sam dete sto ti vracam preko pesme
vec sam ti rekao da kad me neko zajebe 
zajebem ga 10 puta vise nego taj mene
moras da se cimas ko cigan za dinar
opet ipak si suv a riba misli da je to kul